Tuesday 18 October 2011

keluhan hati ku......

salam........


skrg ni aku da mula bz dgn assgnmnt dan juga aktiviti2 lain...... kdg2 aku trlupa atau bt lupa pun aku x pasti sebenarnya yg skrg ni da mggu ke-6....  smpi skrg assgnmnt aku tangguh2 kan.... aku sbnrnya pelik gak dgn sikap aku ni..... kata nak berubah... tpi ermmm ntah la... hnya Tuhan ja yg tahu..... aku rasa aku ni prlukan org2 yg boleh mgingatkan aku ttg kehidupan..... aku tahu org2 tu x de kat cni.... aku hnya bleh jmpa org2 tu hanya pada waktu cuti semester..... mmg ni la pngorbanan hidup apabila mnjadi "MERANTAU WORRIOR".... kan.... ermm aku mnta sape2 yg baca entri ni..... doa2kan aku ya... doakan aku brjaya dunia akhirat.....
Insya-ALLAH.... aku doakan gak org yg berada di sekeliling aku.... sama2 la kita berubah dan mengecapi kejayaan ye..... Insya-ALLAH........    

No comments:

Post a Comment