Friday 14 October 2011

Cinta Muka Buku

Salam..............


Da lama ku tglkan dunia kecil aku ni....... bkn nya malas, cuma kadang2 tu xde idea nak post cite2 kat cni.... tpi x pe.. hari ni aku nak cite kan satu story BAEK PUNYEERRR LA......  yg brtajuk.....
jeng........ jeng......... jeng....


Cinta Muka Buku

Post ni sbnrnya xde kaitan dgn post sem lepas yg aku bt tu.... klu korang perasan la...
aku ada bt post ttg sorang perempuan ni.....
tpi ada kah org baca blog aku ni.... 
PERASAN KO NI ABILLLLLL.......(Kelas ko Jah)


nmpak x perempuan kat sblah aku tu......
nama die ZIELA ZULKAFLI....
aku sbnrnya dgn dia xde pape pun.... tpi klu ada jodoh kan... x ke mana gak kan.....
ahakzzzz ... perasan pula aku... kehkehkeh.....
aku mula kenal dgn ziela (aku mmbahasakan diri ni utk mmnggilnya dgn nama ZIELA) ni.. 
melalui facebook... atau dlam bhse melayu nye... MUKA BUKU........
bkn nak kata cinta muka buku.... tpi ntah la.... aku nak ulang lg ayat ni......

AKU DGN ZIELA SBNRNYA X RAPAT DI ALAM NYATA..... TPI LEBIH RAPAT DI ALAM MAYA....

KELAS KO MARIA BT STATEMENT MCM NI..... aHAKZZZZ

kesimpulannya... ada kaitan x aku dan ziela dgn cinta muka buku ni......
ntah la... korang bace korang pkirla... hehehehe

aku taip post ni pun sbb ade masa trluang kan...... jd aku taip la.......

jd kepada ziela..... ermmm...HANYA TUHAN YANG TAHU.....


1 comment:

  1. ewah2.. aabil.. kelas kau jah ! ambik kau ! HAHAHAHAAHA

    ReplyDelete